torstai 7. huhtikuuta 2011

US Weekly


Britney puhuu tuoreessa US Weeklyssä tämänhetkisestä elämästään.

Onnittelut Femme Fatalen johdosta! Miten vertaisit FF:n äänityksiä Baby One More Time- albumin äänityksiin?
Olen niin eri vaiheessa elämääni nyt, kuin olin silloin. Olen paljon kypsempi nyt. Tiedän tarkalleen mitä haluan ja mistä en pidä. Äänitysprosessi on hankala, sillä olen hyvin vaativa, mitä kappaleita haluan laulaa.

Olet myös äiti, miten se on muuttanut sinua? 
Se todellakin laittaa sinut katsomaan elämääsi eri suunnasta. Sinun täytyy ajatella päätöksiäsi niin paljon tarkemmin, koska ne vaikuttavat myös lapsiisi.
Prioriteettini ovat muuttuneet ja ajattelen poikieni parasta. He muistuttavat minua siitä, mikä elämässä on tärkeintä.

Kerro meille Prestonista ja Jaydenista.
Jayden on nuorin ja hän saattaa olla myös äidinpoika. Hän on hyvin seurallinen ja saa meidät aina nauramaan.
Hän on myös hyvin luova.
Preston on ehdottomasti isoveli. Hän on hyvin itsenäinen. Hän on myös todella fiksu ja ajattelee paljon.

Mistä he pitävät?
He tykkäävät pukeutua erilaisiksi supersankareiksi, mikä on todella suloista! He tykkäävät erityisesti Batmanista ja Spidermanista.
Rakastamme myös katsoa Disney- leffoja yhdessä ja luen heille myös Fancy Nancy- kirjoja ennen nukkumaanmenoa.

Mitä he ajattelevat musiikistasi?
He ovat minun suurimpia fanejani. Teen myös paljon biisejä ja laulan niitä heille.
He katselevat, kun tanssin. Itse asiassa he tanssivat kanssani ja keksivät omia liikkeitään!

Näkevätkö he sinut kiertueellasi?
En voisi mennä kiertueelle ilman heitä! Tienpäällä ollessani olen hyvin kiireinen, mutta minulla on varmasti heille jokapäivä laatuaikaa.

Millainen äiti olet? Entä Jason?
Joissakin asioissa olen hyvin tiukka ja joissakin taas helppo. Olen varmasti keskivaiheilla. Jason on hämmästyttävä poikien kanssa. He näyttävät jopa ihailevan häntä. Jason on heidän sankarinsa.

Mistä muusta pidät Jasonissa?
Meillä on niin hauskaa yhdessä! Hän saa minut nauramaan ja olemme niin rentoutuneita toistemme seurassa.
Haluamme olla kotona, katsoa elokuvia, olla ystävien kanssa ja käydä illallisilla.
Tykkäämme myös lähteä viikonlopuksi jonnekin. Suosikkipaikkojani ovat Vegas, Hawaiji ja Meksiko.

Näetkö itsesi vielä naimisissa?
Ehkä. Älä koskaan sano ei koskaan!




Käänös: B

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti