torstai 24. maaliskuuta 2011

25 faktaa Britneystä...

Britney paljastaa 25 faktaa itsestään US- Magazinelle.

1. Lempijäätelöni on is appelsiinisorbetti.
2. Kylven kahdesti päivässä.
3. Tykkään jään pureskelusta.
4. Esitän ilkeää dinosaurusta, kun leikin poikieni kanssa.
5. Lempikukkani on valkoinen lilja.
6. Tykkään animaatioista.
7. Voin syödä suklaata, aamulla, päivällä ja yöllä.
8. Rakastan shoppailua putiikeissa.
9. Minulla onyli 50 laukkua kaapissani.
10. Minulla on yli 50 takkia kaapissani.
11.Rakastan piirtämistä.
12. Tykkään spagetin tekemisestä.
13. Olen salakuvaaja.
14. Olen koukussa nettishoppailuun.
15. Keräilen nukkeja.
16. Rakastan Adelen uutta albumia.
17. Haluan oppia uuden kielen.
18. Pelasin lukiossa koripalloa ja olin puolustaja.
19. En omista kännykkää.
20. Siivoan koko ajan taloani.
21. Lempijuomani on makea jäätee
22. Rakastan Lucya.
23. Petaan sänkyni joka aamu.
24. Tein ensimmäisen aloitteen Jasonin kanssa.
25. Kolaroin äidin auton lukioaikana.
UTB

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti