torstai 3. maaliskuuta 2011

V Magazinen haastattelu

V: Miltä kuvittelit lapsena julkisuuden tuntuvan?
B: En usko, että ajattelin julkisuutta lapsena. Tiesin, että haluan esiintyä ja olla lavalla, mutta en usko, että olisin koskaan ajatellut, mitä on olla julkkis.

V: Luuletko, että sinun kohtalosi oli tulla tähdeksi?
B: Jos ei, niin sitten Jumalalla on varmasti outu huumorintaju.

V: Seuraatko astrologiaa?
B: Vähän. Haluan uskoa, että maailmassa on vähän taikaa, mutta olen myös sitä mieltä, että valitsemme oman polun.

V: Milloin tajusit ensimmäisen kerran olevasi kuuluisa?
B: Olenko kuuluisa?

V: Märittele Femme Fatale.
B: Nainen, joka on seksikäs ja voimakas, vaarallinen ja salaperäinen, viileä ja itsevarma.

V: Jos Circus edustaa paluuta, mitä Femme Fatale edustaa?
B: Mielestäni Femme Fatale puhuu puolestaan. Olen työskennellyt todella kovasti ja äänitin sitä melkein kaksi vuotta. Mielestäni se on paras levy, mitä olen ikinä tehnyt. Ei muuta. Annan musiikin puhua puolestani.

V: Mihin suuntaan viet musiikkia?
B: Halusin tehdä kovasti tanssilevyn, jossa jokainen kappale saa sinut nousemaan ylös ja tanssimaan.
Tämä levy on tarkoitettu clubeille ja etkoille. Se on varmasti edgein ja kypsin levy tähän mennessä.

V: Edustaako albumi vallankumousta vai kehitystä?
B: Se edustaa molempia. Albumilla on kappaleita, jotka kuulostavat hyvin erilaisilta, mutta olen myös sitä mieltä, että levy ilmaisee naisellisuuttani ja kehitystäni.

V: Mikä on suosikkikappaleesi levyltä ja miksi?
B: Rakastan ''On The Rocks''- biisiä, koska se kuulostaa niin erilaiselta. Se on cool ja omituinen.

V: Tänä päivänä kaikki tekevät yhteistyötä jonkun kanssa, mutta olet aina ollut hyvin valikoiva. Haluaisitko tehdä yhteistyötä jonkun kanssa uudelleen? Kenen kanssa?
B: Sinun täytyy vain odottaa ja katsoa...

V: Olet koko ajan hermolla. Miten löydät uusia artisteja, yhteistyökumppaneita ja musiikkilajeja?
B: Pidän musiikista, joka saa sinut liikkumaan ja yhdistää sielusi. Haluan tuntea innostusta, heti kun kuulen uuden biisin. Artistit ja tuottajat lähettävät minulle koko ajan uutta musiikkia, mikä on siistiä.
Sydämeni seuraa perässä.

V: Mitä biisejä sinulla on iPodissasi?
B: Rakastan Black Eyed Peasia. Heidän musiikkinsa saa minut aina hyvälle tuulelle. Rakastan Christina Aguileran ''Wohoo''- biisiä ja M.I.A:n ''Paper Planes''- biisiä. En voi lopettaa ''We No Speak Americano''- biisin kuuntelemista.

V: Kaikki tietävät sinut poptähtenä. Mitkä kyvyt saattaisivat yllättää muut ihmiset?
B: Tykkään ruoanlaitosta, erityisesti pojilleni. Teen myös etelän makeaa teetä, jonka reseptin sain äidiltäni.
Teen sitä koko ajan pojilleni.

V:Ylä- ja alamäistä huolimatta, olet aina onnistunut tulemaan takaisin. Mikä on menestyksesi salaisuus?
B: Olen oppinut olemaan uskollinen itselleni, enkä anna muiden ihmisten muuttaa minua, koska olen minä.
Se on todella tärkeää, mutta vei minulta kauan oppia.

V: Mikä tekee sinut onnelliseksi?
B: Poikani.

V: Mikä tekee sinut surulliseksi?
B: Kun ihmiset ovat julmia toisilleen.

V: Sinua seurataan koko ajan. Mitkä ovat keinosi pysyä tasapainossa?
B: Olen päässyt kaiken tuon yli. Yritän jättää kaiken tuon ulkopuolelle ja yrittää olla kiinnittämättä huomiota siihen, mitä minusta kirjoitetaan tai puhutaan.

V: Aiemmin päästit fanit elämääsi, mutta et enää. Tuntuuko sinusta, että olet varautunut?
B: Vähän. Mielestäni oli helpompaa päästää ihmisiä elämääni, kun olin nuori, mutta nyt kun olen äiti haluan enemmän yksityisyyttä itselleni ja lapsilleni.

V: Mikä motivoi sinua tekemään tätä?
B: Rakastan uuden musiikin tekemistä faneilleni, rakastan esiintyä heille ja ennen kaikkea rakastan heitä!
Olen onnekas, kun olen saanut heidät. He tukevat minua.

V: Jos jättäisit kaiken huomenna, mitä tekisit? Mitä kaipaisit eniten, entä vähiten?
B: Olisin täysipäiväinen äiti, mikä olisi mahtavaa! Ikävöisin fanejani, mutta paparazzeja en ikävöisi.
En myöskään ikävöisi areenoiden suihkuja.

V. Mitä haluaisit ihmisten tietävän sinusta?
B: Tämä Bitch on palannut parempana kuin koskaan!

V: Missä näet itsesi kymmenen vuoden kuluttua?
B: Täällä!

V: Minkä perinnön tulet jättämään?
B: Kaksi hämmästyttävää poikaa ja paljon musiikkia, joka toivottavasti tuo ihmisille paljon onnea!

Käänös: B

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti