torstai 10. maaliskuuta 2011

OUT Magazinen haastattelu


Tässä OUT- lehden uusi, mielenkiintoinen haastattelu ja uudet, Ruven Afanadorin ottamat kuvat. Yksi Britneyn parhaimmista haastatteluista ja kuvauksista, pitkään aikaan!

Missä olit, kun kuulit ensimmäisen kerran kappaleesi radiosta?
Olin New Orleansissa, ja olin niin innoissani. Oli niin coolia kuulla oma biisinsä radiosta. Minulla on vieläkin samanlaista jännitystä, kun kuulen kappaleitani radiosta.

Miten käytit ensimmäisen, ison shekkisi?
Ostin kirkkaan valkoisen Mercedes- avoauton.

Milloin näit ensimmäisen kerran Britney- dragqueenin?
New Orleansissa, Slave 4 U:ta laulamassa. Meinasin kuolla!

Kun olit aloittamassa, kenen uraa halusit omasi muistuttavan?
Madonnan. Hän on uskomaton viihdyttäjä. Ihailen myös Sarah Jessica Parkerin uraa ja kenkämallistoa.

Onko yhtään biisiä, mitä et olisi halunnut äänittää tai et rakasta?
Ei. Kaikki biisini ovat hämmästyttäviä.

Miten Femme Fatale poikkeaa muista albumeista?
Mielestäni Femme Fatale on iloisin ja kypsin albumi, tähän mennessä.

Ketkä yhteistyökumppanit erottuvat uudelta albumilta?
Will.I.Am. Olen Black Eyed Peasin suuri fani ja olen aina halunnut työskennellä hänen kanssaan. Työskentelen myös erittäin lupaavan artistin, Sabin, kanssa. Hän räppää uudella (Drop Dead) Beautiful- biisillä.

Edellisessä elämässä olin...
Audrey Hepburn, koska hän oli suunnannäyttäjä.

Seuraavassa elämässä olen...
Lintu. Sitten voin lentää.

Helvetti on..
Dieetillä olemista.

Taivas on...
Matka lasteni kanssa.

Jos et olisi supertähti, minkä uran olisit valinnut?
Kun olin seitsemännellä luokalla, meillä oli  ura-päivä ja muistan ajatelleeni haluavani olla viihdetaiteilijoiden asianajaja. Tiesin aina olevani jollain tavalla mukana tässä bisneksessä.

Ketä Disney- prinsessaa muistutat eniten ja miksi?
Riippuu päivästä.

Mikä on paras neuvo, jonka olet saanut ja keneltä?
Äitini sanoi, että jos on huono päivä syö jäätelöä. Se on paras neuvo.

Mikä on surkein neuvo, jonka levy-yhtiön pomo on antanut sinulle?
Joku sanoi, että minun pitäisi olla BOMT- videolla supersankari, joka taistelee isoa robottia vastaan.

Mikä on viimeisin painajainen, jonka olet nähnyt?
Joku jahtasi minua.

Miltä sinusta tuntuisi, jos toinen pojistasi sanoisi olevansa homo?
Rakastan poikiani, kaikesta huolimatta.

Kuunteletko muiden artistien musiikkia?
Kyllä. Rakastan GaGaa ja Rihannaa. Rihannan S&M on mahtava.

Minkä kappaleen olisit halunnut äänittää, viimeisen 10 vuoden ajalta?
Eminemin ja Rihannan Love The Way You Lie.

Mikä on ihanteellinen tapa viettää sunnuntaita? 
Leikkiä poikien kanssa, syödä jäädytettyä jogurttia ja ottaa torkut.

Mikä on tyhmin ja naurettavin huhu, mikä sinusta on kirjoitettu?
Että olisin avaruusolento.

Mikä huhu sattuu sinuun eniten?
Että olisin kuollut auto- onnettomuudessa.

Ketkä naiset saisivat sinut ajattelemaan seksuaalista suuntautumistasi toisen kerran?
Välitän vain miehistä.

Kuka on Golden Girl- suosikkisi?
Betty White, koska hän on niin suloinen ja viaton.

Onko sinulla fobioita?
Lentäminen, koska en pysty hallitsemaan sitä.

Parasta julkisuudessa on...
Tavoittaa ihmiset ja tehdä heidät onnellisiksi.

Pahinta julkisuudessa on...
Ei ole yksityisyyttä.

Miltä tuntuu täyttää 30- vuotta?
Olen innoissani!

Miten suhtaudut plastiikkakirurgiaan?
Ajan myötä aion hyväksyä sen.

Ensimmäisen kerran opin seksistä...
12- vuotiaana äidiltäni. Olin hämmentynyt ja tympääntynyt.

Madonnan suuteleminen oli...
Siistiä.

Olet ollut naimisissa kahdesti. Miten suhtaudut homojen liittoihin?
Kaikkia pitäisi kohdella yhdenvertaisesti.

Lady Gaga on...
Uniikki.

Christina Aguilera on...
Todella lahjakas.

Britney Spears on...
MINÄ!

Käänös: B

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti